Openminded Metalheads

加入 分享

9,251 名成员| 15,046 条留言

负责人: the_red_ceiling, Thrasherized, agent_logic, donBastardoMonadArt
加入政策: 开放
创建日期: 2006年 2月 25日
介绍:
Do you like metal? Power? Thrash? Death? Black? Progressive? Do you like other genres of music too? Are Slayer, Iron Maiden, and Opeth in your top 50 along with The Beatles? Radiohead? Why can't...

NEW: Ahoy there! As part of our elaborate world domination plans, the group is now available on Facebook too. Join us as we spread anarchy and debauchery (and some good music in between) worldwide and take over the world!

Semi-official statement: Dear lurking ladies and new female members, feel free to chime in with your randomness in our shoutbox and in the forums, we won't bite! No guarantees that we won't ogle, though. ;)

Hi traveller, take a close look at the charts for these are the most open-minded ones you will ever see. You may ask why? Or how come? Or how dare you? Or *insert random question here*, or even WTF? In any case, the answer is rather simple: those charts are carefully hand- and ear-crafted by us - Oxymoronized Onionminded Metalheads™, (group of most open-minded people in the whole known (and possibly unknown) universe), and approved by almighty Onion Gods. And wait, there's more...well, actually there isn't, so enjoy your visit and stay random.
- Courtesy donBastardo

------

No douchebags. Please make recommendations. Thank you.

If anything bothers you about this group, please message a couple of the leaders.

Please do not advertise groups in the forum here. (Journal articles are okay)

活跃讨论

Heijohpeih 就以下内容发表了评论
“Forced Listening Thread” (2,344)   昨天晚上
Taggueg 就以下内容发表了评论
“Most interesting title in recently listened / Game” (237)   昨天下午
Taggueg 就以下内容发表了评论
“Ctrl + V” (283)   昨天下午
darkananda 就以下内容发表了评论
“Taste O' Meter!” (11,938)   星期日上午
Taggueg 就以下内容发表了评论
“How open-minded are you really?” (17)   星期六下午

最近日志

查看全部

每周艺术家排行

关联艺术家

吼吼箱

留言。 登录 Last.fm注册用户
  • agent_logic

    Speaking of female rockers, Ann and Nancy Wilson. <3 And I second Monad, we totally need some batshit crazy Eurovision contestants here. How about that bearded lady to begin with? :>

    昨天晚上 回复
  • Taggueg

    And after this debate I have a proposal to our crazy leaders: A new refreshed Connected Artists list with more female rock singers! And yes, Kate Bush was a total eye-candy and after I´ve heard Stevie Nicks: nominated! Even she is also so 80´s she is sweeeet! And Conchita Wurst... oh man, that would be a surprise for new members and also a test for how openminded they are. And where are Yuri & The Lesbians?? xD

    昨天 08:51 回复
  • Taggueg

    Damn, no more IPhone scrobbles, Trasher? What´s Last.Fm thinking? It´s not the end at all but now you have to scrobble from home I guess! ;) But you can do it ´cause you´re now fearless, right? :)

    昨天 08:50 回复
  • ferociousdanny

    Good lord this conversation is yummy. Om nom.

    昨天 03:30 回复
  • MonadArt

    P.S - Or only Eurovision contestants, which is always delightful as well. ;)

    昨天 20:33 回复
  • MonadArt

    I think we should just choose randomly the weirdest bandas on the internet, both serious and not, stuff in the realm of Zlad and Azis and place them all as the connected artists so people can have a heart attack when looking at the charts here. lol

    昨天 20:33 回复
  • Thrash_Balls

    Just don't add Iggy Azalea or Iggy Pop, since they both have no boobs.

    11月 24日 6:01 回复
  • agent_logic

    Gotta agree with him, there's a handful of shitty bands in the connected artists. :P

    11月 23日 21:36 回复
  • Thrash_Balls

    If it was up to me, I would find enough shitty bands to boot from the connected artists and replace them with the right boobs and non shitty bands.

    11月 23日 15:02 回复
  • donBastardo

    Yes, there is certain lack of boobs in the connected bands section but not enough shitty bands to boot to get more room. It's not nice of last.fm to force people choose like this..

    11月 22日 22:44 回复
  • agent_logic

    I think I might've added Katy Perry, and yes, probably for her boobs. Too bad the connected artists have reached the last.fm maximum (300), so a few would've to be booted out in order to add more boobs, err... I mean, female artists with stunning voice and extreme talents on there.

    11月 22日 19:26 回复
  • Thrasherized

    I do not approve the removal of Katy Perry from the connected artists because I like her and because I like her boobs and because fuck off, I'm an admin. Also, thank you Sonic for your kind words, that "elephant is the closest thing you can get to a big gray orc" thing was deep. Haha, even though Tag likes walrus... In that case I like rhinos much more. :) And yes, Tag, I think Armaggedon is coming... For Last.fm. My iPhone doesn't scrobble anymore. :'(

    11月 22日 19:10 回复
  • MonadArt

    Kate Bush when she was younger was one hell of an eye candy, besides all her beautiful musical work and stunning voice, I would like to see more Stevie Nicks, damn that voice was a blast and she has a lot of rock n'roll in her soul.

    11月 22日 16:57 回复
  • Taggueg

    Hm? Katy has been there since ages! Also thought she represents the boobs and asses attitude of our group. And because she is a niiiice Pin-Up girl! I think she needs company like Kate Bush or Ciara.

    11月 22日 15:38 回复
  • Thrash_Balls

    SonicX, I humbly agree and with all do respect, I would also appreciate the removal of that overrated ugly cunt{Katy Perry} from the connected artists, and that's coming from a very openminded metalhead cunt like me.

    11月 22日 8:43 回复
  • MonadArt

    I'm probably sure she's related to the whole boob aspect content of our conversations, Sonic. :D

    11月 22日 1:16 回复
  • SonicX

    Err... gentlemen. Gentlewomen. Ugh... may I humbly ask what is Katy Perry doing among the connected artists (save for blowjobs)? o.O P.S. (stands for postscript, not PlayStation, not peep show and definitely not for plumpy sausages [...gawd!..]) As you've already noticed, I, ugh, write a lot, and, unlike before, don't delete if afterwards. Reason is quite simple really - I was kicked-off the Facebook group some year ago and terminated (for now) my account there six months ago. With nowhere else to write (I don't know many web pages, unfortunately) and... ah, whatever, I'll short it out - if anyone has a problem (seriously asking), please let me hear you either here, at my shoutbox or by PM (stands for private message, not pretty melons). Um... if you happen to be female, I can give you live audience. Give you an apple. Thanks, mates and cheers!

    11月 21日 12:10 回复
  • agent_logic

    I lol'd at "I worked and listened hard for this account and now this?" but I don't know why, haha. :P

    11月 20日 19:49 回复
  • Taggueg

    Hey, my tracks are back! Excellent Yay! ^^

    11月 19日 16:16 回复
  • Taggueg

    Think that happened to us all once! You have to copy it before you post it but you know what? Somehow my library with over 66.000 played songs reduced itself to just 6000!!! Wtf? I mean the songs are still there but WTF? I worked and listened hard for this account and now this? Did I too much mescaline? Is Armageddon coming? Or is it just the bug of day? Anyway I´m glad Thrasher is back! Yay! Now most of the openminded maniacs have gathered! More Yay! Is it now time for harmonic convergence? And I prefer the walrus. It has also awesome teeth but with beard! And it got Back!

    11月 19日 16:06 回复
  • 全部 15046 条评论
播放小组榜单

最新成员(9251 人)

查看全部成员

最近活动